DOBROTA U OKOVIMA

 



Pogledao sam duboko u ljudsko srce, i u njemu sam pronašao dobrotu u okovima, i još mnoge ljepote koje čovjek ne umije da živi. A pošto sam i ja čovjek, obuze me tuga, jer vidjeh i svoju ljepotu u okovima, i prepoznah svoje licemjerje u mislima kojima pravdam samoga sebe.

Okovi su naši načinjeni od strahova što stanuju u kolektivnom umu nas ljudi, a mi ih skupa hranimo živeći živote koje gradimo na lažnim vrijednostima. I pitam se; kako da se probudi onaj koji je uvjeren da je njegov najdublji san njegova jedina budnost !? A i kada se probudi, ima li za njega mjesta u ovom svijetu usnulih !? 

Jer zaista, kako da postane slobodan onaj koji čeka da mu netko odobri slobodu !? I kako da stvorimo novi i bolji svijet, dok u isto vrijeme pokušavamo spasiti ovaj koji stoji na klimavim temeljima lažnih ideala !? Za to je potrebna odlučnost koja nadilazi sve naše vezanosti, i sve strahove koji učvršćuju naše okove. 

Čovjek zaista treba biti buntovnik, ali ne iz straha, nego iz čiste dobrote i ljubavi prema životu. Jer ako iz straha budemo tražili svoju slobodu, novo ropstvo je sve što ćemo dobiti...

Primjedbe

Popularni postovi